...love me ...

...love me ...

عشق ممنوعه ی من ...
...love me ...

...love me ...

عشق ممنوعه ی من ...

چمیدونم

سلام خوبین منم خوبم پنج شنبه عشقمو تو گلستان دیدم دلم حساااابی براش تنگ شده بود شبش ک اومدم خونه خوابشو دیدم  خوابمم محشششر بود و بالاهره بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم بهش اس دادم  و اونم جوابمو داد کلی حرفیدیم و اونم گفت ک الان ک بهش پی ام دادم ناراحت نیس  خیلی میترسیدم ک حرفی بزنم و دلخورش کنم اما اون دیشب خیلی خوب باهام رفتار کرد فدای قلب مهربونش بشم من الانم نمیدونم باهمیم یان هنوز مشخص نیس اما حداقل میدونم اجازه دارم بهش پی ام بدم اما نمیدونم ناراحت میشه یا ن خیلی خوبه و منم هر روز بیشتر از روز قبل عاشقش‌میشم همه ی زندگیم خودشه خدایا کمکم کن و مواظب عشقم باش بای

خدایا

خدایا ترو خدا محمدو برگردون دلم خیلی براش تنگ شده اخه اون عشقمه مگ میشه فراموشش کنم خدایاااا لیاقتشو ندارم ک ازم گرفتیش‌ تو برش گردون بخدا قول میدم اذیتش نکنم هرروز دارم عاشق تر میشم و دلتنگ تر کمکم کن دلم میخاد تو چشماش نگاه کنمو بگم محمد عاشقتم همه ی زندگیم خدایا کمکم کن برام دعا کنین خدایا مواظب عشقم باش‌تا ابد عاشقش‌میمونم

دلم برات تنگ‌شد

اقایی دلم‌برات‌ تنگ‌شده امروز‌از دور‌محمدو‌دیدم اما برام کافی نبود خدایا حقم این نیس مگ چکار کردم ک بایددرعین نزدیکی از عشقم این همه دور باشم خدایا دوسش‌دارم هیچکس نمیتوه برام جاشو بگیره حالم بده خانوادمم ک... خدایا تنها جایی‌ک میتونم دردامو بگم اینجاس  اما نوشتنم ارومم نمیکنه دلم محمدومیخااد اخه چی‌میشد یکم دوسم داشت گفت دوسم داره اما چرا ولم کرد خدایا میخام راحتش‌بزارم نمیخام ذهنشو درگیر کنم ک اذیت بشه میخام هرچی‌اون میخاد بشه اما نمیخام عشقمو نادیده بگیرم خدایا مواظبش باش‌

خیلی دوسش دارم کمکم کن ...

متنفرم از دنیا

هه سلام امروز ۲۵مرداده و دقیقا دوماه بود ک با عشقم بودم اما امروز محمد منو گذاشت کنار دلشو زدم  اصلا واسش اهمیتی نداشتم ک حالا داشته باشم بهش گفته بودم محمد غیر از تو هیچکسو ندارم خونوادمو ببین اونام منو نمیخان  اما محمدم منو نمیخاد بی کس بی کسم هیچکسو ندارم ک تو بغلش زار بزنم ب حال بی خودم خدایا صدامو میشنوی من همون نرگسم هنوز فراموشت نکردم اما داری باهام بد تا میکنیا یعنی سهم من از زندگی عشقم دوماهه محمد حتی منو در حد دوس دختراشم نمیدونس چ برسه دوسم داشته باشه میدونستی عاشقشم گفته بودم همه چیمو بگیر اما محمدو ن اما اونم ازم گرفتی دستت درد نکنه دو روز دیگم با نامزدش میاریش جلوم؟هااان چرا هیچکسو نداااارم ک بهش بگم داغونم بگم عشقم رفت منو نمیخاد بابام منو نمیخاد مامانم زوری تحملم میکنه خواهری ندارم ک باهاش درد و دل کنم برادرم از بچگی ازمن بدش میومده میگفتم از دلسوزوندن خوشم نمیاد اما تو محمدو برگردون حتی اگ بخاد برام دل بسوزونه من ی همدم میخاااااتم خدایااا دیگ فقط خودت موندی واسم روی زمینت هیچکسو ندارم منم ببر پیش خودت تا بقیه راحت شن از این موجود مزاحم

رابطمون سرده...

رابطم باعشقم خیلی سرده اقاییم واسه اینک ازش دل بکنم جوابمو نمیده از دیروزصبح هرچی پی ام دادم جوابمو نداده نمیدونم چجوری ثابت کنم عاشقشم باور نمیکنه و فکر میکنه حسم زود گذره چی میشد من جای عشق محمد بودم خیلی بهش حسودیم میشه اخه اگ دوسم نداره و نمیخاد باهاش باشم چرا انقدر امیدوارم و حس میکنم اونم دوسم داره شاید عاشقم نباشه اما دوسم داره  منم ب این راحتیا کم نمیارم برام دعا کنید خدایا مواظب عشقم باش عاشقتم محمد فعلا