...love me ...

...love me ...

عشق ممنوعه ی من ...
...love me ...

...love me ...

عشق ممنوعه ی من ...

سخته خدا

خدایا یازده روزه ک رفته دیگ برنمیگرده دسگ حق ندارم عشقمو داشته باشم دلم میخادش خدا کاش میزاشتی پیشم باشه کاش برش میگردوندی خدااا دوووسش دارم سخته دل بریدن و دل کندن از کسی ک تموم زندگیته چرا همه ی غما باهم میاد سراغ ادم نبود محمد و رفتنش عمل چشم مامانم نبود داداشم و دیدن بابام وقتی حس میکنم داره اب مشه و فقط منم ک باید قوی بشم و ارومشون کنم خدایا من سنی ندارمااا کاش حداقل میزاشتی محمد پیشم باشه و یکیم باشه ک منو اروم کنه کاش...

نظرات 1 + ارسال نظر
لونااااااااا دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 23:32 http://Toybox.blogsky.com

انشالله ک هرچی ب خیر و صلاح جفتتونه پیش بیاد،
شاید نتونم کامل درک کنم حسّتو،چون تاحالا واقعا عاشق کسی نبودم،ولی میتونم ی گوش شنوا باشم برات البته اگ قابل بدونی...بدون ک خدا خیلی بزرگه و چیزایی میدونه ک ما بنده ها حتی تصورشم نمیکنیم...بهش اعتماد کن،خدا هیچوقت بنده ایو ک بهش اعتماد کرده پس نمیزنه...اینم بگم ک همیشه اونچیزی ک دل ما روش اصرار داره بهترین و خیر نیست...

اره هیچوقت حاجت دلم با حکمت خدام یکی نبوده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.