...love me ...

...love me ...

عشق ممنوعه ی من ...
...love me ...

...love me ...

عشق ممنوعه ی من ...

...

دلم واسه اقاییم تنگیده احتمال اینک فردا ببینمش هس خدایا کمکم کن ببینمش دیگ هرروز ک میگذره بیشتر دوسش دارم مگ میشه این پسرو دوس نداش اخه مگ داریم ؟؟؟وااای ک دلم چقدر بغلشو میخاد دلم میخاد چشماشو نگاکنم تا سیرشم ک البته من خوش اشتهام و از دیدنش عمراااسیربشم خخخخ قربون اقاییی خوبم بشم  الهی خدایا خیلییییییییی دوسش دارم مواظبش بااااااش

دیوونه

خخخ وای ک چقدر مادوتا دیوونه ایم باز سیوم کرد واای ک چقدر خوشحالم دیوونم دیگ اخه بگو مثلا چی میشه شمارتو داشته باشه یا نداشته باشه واای اگ میدونست چقدر خوشحال شدم  دیووونتم دیووونه خخخ

دروغه

 اخه چجوری میتونم باور کنم و خودمو قانع کنم کسی ک انقدر دوسش دارم دلش گیر یکی دیگس انقدر دوسش دارم ک بگم مال من نباش ولی خوشبخت باش اما نمیتووونم ب حرفم اعتقاد ندااارم خدا بگو ک دروغه بگو محمد دوسم داره بگو مال خودمه بگو انقدر واسش ارزش دارم ک حداقل شمارم تو گوشیش باشه مهم باشم براش بگو دروغه اره اینا همش دروغه توی دنیا محمد عشقه منه و مال خودمه دووووست دارم عشق زندگیم خدایا مواظبش باش

اخه ببین چی میگه

خدایا اخه چرا اینجوریه میخاد چکار کنه دیوونه شدم دیگ همه میدونن دیوونشم خودش بهتر از هرکسی میدونه چقدر دوسش دارم حالا میگ باهاش ازدواج کن همه میدونن تو و اون ممده همو میخااین خدا کمکم کن دیگ خسته شدم همه ی دنیا میدونن من فقط خودشو میخام محمدو میخام پسر دایی بابامو دیگ چجوووری بگم عاااشقشم ؟؟ محمد ببخش ک باهات بد حرف زدم عشقم اما بخدا قسم انقدر دوست دارم ک حتی نمیتونم ب دوست داشتن کس دیگ ای فکر کنم من فقط ی عشق دارم اونم تویی ی مخاطب دارم بازم خووودتی همه کس من تووویی محمد دوستت دارم .

امشب

دیشب یکم برام سخت بود اخه اخه پریشب بالاخره طلسم شکسته شد و عشقمو بعد۱۹روز دیدم ک تا دیشب داشتم نگاش میکردم فکر ب اینکه دوباره قراره ی مدت طولانی نبینمش سخت بود اما نمیخاستم فکرای بد بکنم و کلی از موقعیتم استفاده کردم خدایا من این پسرو خیلی بیشتر از حد تصور دوست دارم خودت مواظبش باش.