...love me ...

...love me ...

عشق ممنوعه ی من ...
...love me ...

...love me ...

عشق ممنوعه ی من ...

حماقت

آره حماقته دوس داشتنش زمانی ک تو رو با دخترایی ک همه کاری میکنن یکی میدونه وقتی ک میدونی دوست نداره واقعا ازش ناراحتم چون حرفی بهم زد ک فکرشو نمیکردم از کسی بشنوم چ برسه از خودش بیخیال این چند روز باخودم کنار اومدم و واسم عادی شده مهم نیس... دقیقا از اونشبی ک این بحثا شد دارم خواب میبینم خداکنه محمد دیگ نیاد ب وبم این چند روزم بخاطر همین آپ نکردم  اما واقعا دارم باخودم کنار میام دارم میشم همون نرگس شیطونه ک همه ازش آسین اما میدونم نمیتونم دوسش نداشته باشم خب دیگ فعلا

تهش اینجاس؟

خداجونم تهش کجاس میدونم محمد نمیخادم  اما میدونی چقدر دوسش دارم حقم نیس هرچیو دوس دارم ازم بگیری بخدا دیگ نمیتونم میدونی رویا نمیبافم نمیتونم ببافم محمدی ک از اولشم بهم گفته بود تهش مث بقیس نزاشت رویا ببافم اما ب خودم ک نمیتونم دروغ بگم تموم آرزوم خودشه میخاستم حداقل تا زمانی ک نامزد نکرده پیشم باشه اما انگار خوشیام خیلیم دووم نداره و باید زودتر فکر تنهایی باشم خدایا شعار نمیدم میدونی دلخوشیم خودشه میدونم دلخوشیمو ازم میگیری اما مواظبش باش بخداااا قسم دوسش دارم 

کاش

کاش میشد اونقدر ی ک دوست دارم دوسم داشته باشی کاش میشد دلتو نزنم کاش یکی بود ک منو دوسم داش کاش یکی بود ک بهم اهمیت میداد خسته شدم از بس فهمیدم تو زندگیه اطرافیانم اضافم من توی خونواده ی خودمم جایی ندارم همش میگن اضافه ای تاحالا نشده یبار حس کنم واقعا دوسم دارن دیگ چ برسه ب محمد محمدی ک وقتی میبینه این دختر مثل دیوونهاس و هیچکس نمیخادشو چجوری قبول کنه چجوری بخادش اینارو قبول دارم اما بخدا منم آدمم حس دارم میگن بچم پس چرا نمیزارن بچگی کنم چرا همش درگیریای بزرگ بزرگ دارم چرااااا.....

*

نمیخام چیزی مانعم بشه هیچی چون هدفم واسم مهمه نمیخام خودمو با فکرای الکی اذیت کنم میخام بیخیال از دنیا و اتفاقاش محمدو دوس داشته باشم سختی داره تحمل میخاد اما این بچه تحمل کردنم بلده خیلی دوسش دارم و نمیدونم واقعا چجوری بهش ثابت کنم ک خیلی دیده بشه خدایا مواظبش باش.

...

حتی اگ همه ی دنیام بسیج بشن و بگن محمد بده من بازم میخامت حتی اگ بفهمم نمیخایم یا حتی اگ همه بگن اشتباهه اما بازم دوست دارم کاش میشد دوسم داشته باشی دلم بودنتو میخاد ترووو حدا باش محمد همیشه با پناهم باش بزار بهت تکیه کنم خونواده دارم اما بدون تو هیچکسو ندارم تو شدی دلیل بودنم امشب گفتم بزار راحتش کنم بزار از پنجره بپرم پایین اما نتونستم من ی ترسوام میترسم و از دوریت و از دردت