...love me ...

...love me ...

عشق ممنوعه ی من ...
...love me ...

...love me ...

عشق ممنوعه ی من ...

....

خدایا شکرت ک باهمیم نمیگم بیشتر میخام اما میگم شکرت خودت میدونی ابدی میخامـش ن موقت پس خودت کمکم کن امروز پیش اقاییم بودم کلی مسخره بازی در اوردیم فدای چشمای نازش بشم الهی چشماش امروز خیلی خواستنی بود دلم میخواست بوسش کنم اما شرمم شداقاییم چشمامو بوسید دل ب دل راه داره اینو میگنااا هر نیتی میکنم اونم نیتشه امروز تا پی اممم داده بود من زنگیده بودم بهش فدااای اقایی خوشگلم بشم خدایا کمکم کن مال هم بشیم مواظبش باش و کمکش کن عشقم دوستت دارم...

کاش...

کاش منم حق زندگی داشتم کاش عشقم دوسم دلشت کاش واسه خوانوادم مهم بودم کاش هنوز هموکوچولو بودم همونی ک انقدر لجباز و مغرور و پاک بود ک ب کسی اجازه نمیداد بهش امر و نهی کنه واسش هیچی مهم نبود و بیخیال بود خدایا اخه مگ نمیگن عشقی ک امید وصلت توش نباشه همسایه ی دیوار ب دیوار مرگه من با اینک میدونم بهم نمیرسیم میخاااامش خدا همه جوره میخامش ب قرانت قسم دوسش دارم کمکم کن کمکم کن حداقل اگ موقت مال منه دوسم داشته باشه باهام خوب باشه دلم دیگ  میخاد بمیرم واقعا دیگ هیچی نمیخام خفه شدم از این بغض ک وسط خندهامه خسته شدم از اینکه میفهمن حالم خوب نیس اما واسه اروم کردنم سعی نمی کنند خدااااا سخته خیلی سخته زندگی تو دنیات کمکم کن...

نامزدی دروغی...

امشب بهش پیام دادم بعدش کلی حرف زدیم بعد از اینکه کلی اذیتم کرد گفت ک نامزدی در کار نبوده و فقط واسه تموم شدن رابطمون گفته گفتم اخه چرا میدونم دوسم نداری گف من حرفی از دوس نداشتن نزدم گفتم همین ک میگی تموم کنیم یعنی نداری گف حرف نزدنم دلیل دوس نداشتن نمیشه نمیدونم محمد گیجم میکنه گاهی یاد عشقش میوفته نمیخام عشقم داغون بشه میخام آرومش کنم  میدونم بقول محمد ازدواجی درکار نیس اما نمیدونم چرا ی حسی میگه امیدوار باشم ی حس خوب ک تا الان عاشق نگهم داشته خدایا کمکم کن این حس خوب پا بگیره و واقعی بشه شکرت بابات همه چیز خدایا دوست دارم مواظبش باش.

ببخش منو...

اقایی امشب انقدر دلم پر بود از دنیا و از نبودنت گله داشتم ک حس کردم ازت بدم میاد اما عشقم ب خداقسم تا این حسو کردم بغض راه گلومو بست و فهمید ک چقدر عاشقتم محمد ترو خدا برگرد من بدون تو نمیتونم اقایی میدونم بدم میدونم لجبازم و رو مختم امادوست دارم بخدا دوست دارم امروز فهمیدم چشمای مامانم باید تو این هفته عمل بشه اقایی من طاقت این همه غمو ندارم خدا کمکم کن قوی باشم نزار مامان و بابام اشکمو ببینن نزار داغون بشن بزار قوی باشمو مبارزه کنم بزار تا ابد عاشق باشم عشقو تو دلم نکش  کمکم کن خدایا مواظب عشقم باش دووووووست دارم محمد برگرد...

خداا

خدا چرا تا ب من رسید هوس عاشقی و ازدواج زد ب سر عشقم چرااا اخه مگ چیز زیادی خواستنش دوووسش دارم چرا نمیفهمه هیچکس امروز عموم شمارشو ک تو گوشیم سیو کرده بودم زندگیم برداش منم مجبور شدم بهش پی ام بدم و زنگ بزنم رو گوشیش گوشیشو قطع کرد بعد ک ان شد گف پیش نامزدم بودم گند زدی ب همه چی اخه خدااا نمیخام بخاطر من اذیت بشه اما من بدون محمدنمیتووووووووونم ب بزرگیت قسم ب اسمش قسم دووووسش دارررم برشگردووون خداااا