...love me ...

...love me ...

عشق ممنوعه ی من ...
...love me ...

...love me ...

عشق ممنوعه ی من ...

تا میایم ی روز باهم دیگ خوش باشیم گند میخوره به همه چی خدایا شکرت گلایه نمیکنم ک قهرت بگیره اما تویی ک میدونی این همه لجبازیا و بد اخلاقیا و حسادتام از سر چیه چرا بهم بی انصافی میکنی قربونت برم من بچه نبستم بی جنبه هم نیستم اما اخه کیو تو دنیا دیدید و سر دوست داشتن ی نفر حسادت نکنه خودخواه نشه روی کوچکترین حرف و کاراش حساسیت نشون نده بزار مال من باشه دیگ خدا ...اره پای محمد ک وسط باشه با دنیا بد میشم تا داشته باشمش  سعی میکنم ب خودشم بفهمونم ک چقدر دوسش دارم شاید یکم بیشتر بهم اهمیت داد اینا رویاست یعنی؟تا ابد محال و آرزو میمونه دوست داشته شدنم از طرف محمد ممکن نیست یعنی؟...من ک قبول ندارم و دوسش دارم دنیا هرکاری ک میخاد بکنه ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.